28 Ekim 2013 Pazartesi

Soğuk Kahve


Hoşça kalın...





Hiç gittin mi sen? Hiç gittiler mi senden?
 
 



Çayı açık severim ama seni çok koyu sevdim ben.

 
 



Sonsuza kadar sarılmak istediğin birini buluyorsun ve ortak bir şarkınız oluyor. Sonrası yok, sevmişsin artık, bir süre düşünme ve onu olduğu gibi kabul et. Ya oluruna bırak ya onu bırak.

 
 


Neyse, belki bugünün kelebeği sen ya da ben..
Belki yarın son günümüzü yaşayacağız.
Seni seviyorum. Geç kalmaya gerek yok.


 
 


Seni seviyorum.
Her insan gibi değil, bir başka seviyorum ben seni.
O her sıradan adam gibi değil.
O sıradan kurulan cümleler gibi değil
Ben seni, başka bir alfabeyle seviyorum.
Git dediğimde gidemeyişini
Arkamdan bakarken üzülüşünü seviyorum.
Biz bize yeteriz, bizi seviyorum.
Yapacak bir şey yok, seviyorum.

 
 



Özgürsen sorun yok.
Gökyüzü hala senin...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder