18 Şubat 2016 Perşembe

Livaneli- Konstantiniyye Oteli



Ölmek güzel, ölmek sakin, ölmek korkutucu değil; durgun bir liman.





Gerçek her zaman iyi midir? Daha doğrusu gerçeği ortaya çıkarmak her zaman iyi sonuç verir mi, yoksa yaşayabilmeleri için, insanların sahte dünyalarına göz yummak daha mı doğru?






Uçuruma aşık olanın kanatları olmalı.







Sözcükler bize asıl söylemek istediklerimizi gizlemek için verilmiştir.






Yaşam isteği içimden sökülüp alınmış gibi; fazla ışığa dayanamıyorum, gürültüye, yüksek müziğe hiç gelemiyorum, çevremde gördüğüm her şey solmuş, özü çekilmiş, günler bulaşık suyu gibi akıp gidiyor; bana ne oluyor anlayamıyorum.






Başına sevda gelecek; insanın başına dert gelir, tasa gelir, bela gelir, kaza gelir ama sevda? Ne müthiş bir anlatım. Sevda, beklemediğin anda başına gelen bir hışım, bir kasırga, bir yıldırım. Her an başına gelebilir, ölümcül bir kaza gibi.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder