15 Haziran 2014 Pazar

Sevgilimden Son Mektup



Ben özgürlüğün bazı insanlar için tehlikeli bir hediye olabileceğine inanıyorum.





Bana sarıl. Aptallık ettiğini ve her şeyi anımsayacağımı söyle. Hargreaves'in haklı olduğunu ve bu korkunç duygudan kurtulacağımı söyle. Beni biraz sev. Beni yanından ayırma, yapman gereken en doğru şey buymuş gibi hissedinceye kadar. Beni anla.






Savaş meydanlarında olmak daha kolaydı, diye düşündü. En azından daha güvenliydi. Savaş meydanlarında düşmanın kim olduğunu söylemek kolay olurdu.






"Beni düzeltmeye çalışma Bayan Stirling. Şu zamana kadar sayısız iyi niyetli kadının hobisi haline geldim zaten."





"Yardımsever bir havan var. Beni geriyor."
"Kederi gizlemek mümkün değildir."





"Ben bunu çok isterdim."





Sana daha o gece aşık olduğumu şimdi anlıyorum ama biz erkekler önümüzde duranı görmekte pek becerikli değilizdir.





Seni seviyorum John. Hayatım boyunca hiç kimseyi sevmediğim kadar seviyorum seni ve bu beni deli ediyor.






Her davranışın bir bedeli vardır Ellie. Bence dünya bunu görüp kararlarını buna göre veren ve kendini akıntıya bırakan insanlar olarak ikiye ayrılıyor.






Kendi hikayem beklemedeymiş gibi hissediyordum hep.






Seninle konuşmalıyım Anthony. Sesimiz çatlayıp artık konuşamaz hale gelene kadar seninle konuşmalıyım. Kırk yıllık bir geçmişi konuşmalıyım.






Dünyanın kendi etrafında dönmesinin keyifli bir yanı olduğunu fark etti.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder