3 Haziran 2014 Salı

Aynı Yıldızın Altında


"Birleştirici, tersleyici, zehirleyici, gizleyici, tecelli edici. Bak nasıl da yükselip alçalıyor, her şeyi beraberinde götürüyor."
"Ne o?" diye sordum.
"Su," dedi Hollandalı. "Tabii bir de vakit."






"Bana niye öyle bakıyorsun?"
August hafifçe tebessüm etti. "Çünkü güzelsin. Güzel insanlara bakmaktan keyif alıyorum ve bir süre önce varoluşun basit zevklerinden kendimi alıkoymayacağıma dair bir kanıya varmıştım."





"Bir de birbirimizi tanımıyoruz diyorsun."





"Kendin olmakla o kadar meşgulsün ki ne kadar emsalsiz olduğuna dair hiçbir fikrin yok."





"Seni seviyorum ve doğru şeyleri söylemek gibi basit zevklerden kendimi mahrum etmeye pek meyilli değilim. Seni seviyorum ve sevginin boşluğa atılan bir çığlık olduğunu ve unutulmanın kaçınılmazlığını, herkesin ölüme mahkum olduğunu ve tüm çabamızın toza dönüşeceği günün geleceğini biliyorum ve güneşin elimizdeki tek dünyayı yutacağını da biliyorum ve seni seviyorum."






"Hiç sorun değil. Kalbimin senin tarafından kırılması bir onur olurdu."





Yazmak tekrar canlandırmaz. Gömer.





Kader seni değiştirmiyor. Açığa çıkarıyor.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder