17 Nisan 2017 Pazartesi

Jeffrey Eugenides- Bakir İntiharlar

Herkese merhaba!❤
Bu kitabı okuyalı biraz oluyor ama tembelliğimden paylaşma fırsatı bulamamıştım. Geç olsun güç olmasın diyerek buraya bırakıyorum :3
Henüz izlememiş olsam da beyaz perdeye aktarılmış olan bu kitap, 5 kız kardeşin teker teker kendilerini öldürmesini konu alıyor.
Benim için oldukça sürükleyiciydi. Onları anlamaya, iç dünyalarına girmeye çalışmak oldukça güzeldi. Fırsat bulur bulmaz filmini de izlemek istiyorum 👀

Dipnot: Daha önce söylemiş miydim bilmiyorum ama ben inanılmaz unutkan biriyim. Bir kitabı çok sevip aşık olsam da azıcık zaman geçince unutabiliyorum. Bu bloğu 5 yıl önce, yaklaşık olarak bu zamanlarda açmıştım. Sırf okuduğum güzel şeyleri unutmamak, geri dönüp baktığımda hemencecik anımsayabilmek için. Kendim için yaptığım bir şeydi yani, bir nevi günlük gibi. Bir şeyleri paylaşırken çoğu zaman benden başka kimsenin okumadığını düşünerek paylaşıyordum. Bunun bu kadar büyüdüğünü, benden başka insanlar tarafından da okunduğunu bilmek öyle güzel bir his ki, tarif edemiyorum... Bugün seminyeri 50000 tıklanma olmuş. Çok teşekkür ederim. Umarım içinde kendimizi bulup aşık olacağımız güzel satırlar hiç bitmez. Sizi seviyorum❤




Konuşmanın da susmanın da bir sırası vardır.





Ama bu yalnızlık ölümden bile derin ve biz onları yeniden bir araya getirebilecek parçaları asla bulamayacağız.






Her şey yürür, ileriye ve dışarıya doğru, hiçbir şey çöküp gitmez ve ölmek belki de hepimizin düşündüğünden başkadır, belki de ölen daha şanslıdır.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder