28 Aralık 2016 Çarşamba

J.D.Salinger- Çavdar Tarlasında Çocuklar



İşin gülünç yanı, onu gördüğüm an, canım onunla evlenmek istedi.




Bazı kızlara ne olduğunu anlamanız olası değildir.




İnsanlar bazen, bir şeyin tümüyle doğru olduğunu sanırlar.




Ben, çavdar tarlasında çocukları yakalayan biri olmak isterdim. Çılgın bir şey bu, biliyorum, ama ben yalnızca böyle biri olmak isterdim.






Bazı şeyler olduğu gibi kalmalı. Elinizde olsa da, onları büyük cam vitrinlere koyup oldukları gibi kalmalarını sağlayabilseniz.





Pencereden atlayıvereyim dedim. Yere indikten sonra hemen üstümü örteceklerinden emin olsaydım, atlardım da.




Öldü, biliyorum! Bilmediğimi mi sanıyorsun?
Ama, onu yine de sevebilirim, değil mi?
Bir insan öldü diye onu sevmekten vazgeçmek zorunda mısın, Tanrı aşkına, özellikle de , hayatta olanlardan bin kez daha iyi kalpli bir insansa?





Sakın kimseye bir şey anlatmayın. Herkesi özlemeye başlıyorsunuz sonra.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder