21 Aralık 2014 Pazar

Ah Muhsin Ünlü- Gidiyorum Bu


İşte sen gülüyorsun
ve beni daha geniş bir salona almış oluyorlar





Hayat bir yanıyla güzeldir canım, sen de güzelsin.






Yani ya bu eller öpülür, ya sen öldürülürsün.





Ah aşk!
Bir topluluğun fotoğraf çekildikten sonra 
Dağıldığı
An.





İşte sen gülüyorsun
ve beni daha geniş bir salona almış oluyorlar





Artık seni bir çiçeğin yerine kopartmak
İstiyorum sevgilim.





Ayakkabılarını kapımın önünde görmeyi istiyorum!
Çünkü bu,
Seni seviyorumun içine nal salmak demektir





Ben dünyaya karşı 'durmak' ile meşhurum





İnsan olmak bizzatihi sansasyoneldir
Diline döktüğüm dilleri hatırlasana...





Ne tuhaf anneler ölürken çocuklarının
Anneler ölürken bile çocuklarının ellerini bırakmıyorlar ne tuhaf...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder