2 Mayıs 2014 Cuma

Ölüm Şarkısı




Yalnız... Yeniden... Bütün dünyadan uzak...




"C'est parce que tout doit finir que tout est si beau."





Farklı bir zamandan gelen, yarısı unutulmuş eski bir şarkı gibi.





Ama bizi seven insanlar için bu takıntımız sadece acı ve yalnızlık anlamına geliyordu.





Kesinlikle şu anda olmam gereken yerdeyim.





Hayatımda hiçbir zaman kendimi bir yere ait olarak görmemiştim fakat o an benimle olan anneme, babama ve bütün çocukluğuma rağmen kendimi dayanılmaz bir şekilde yalnız hissettim.





O zamanlar iyi bir fikirdim.
Şimdiyse muhteşem bir hata...





"Neden beni incitiyorsun?"






1 yorum:

  1. 2020 şarkılar dinlemek isteyenlere en güzel şarkılar 2020 listesini web sitemizde paylaştım. En çok dinlenen şarkılar 2020 listesini arıyorsanız sitemize davetlisiniz. Ayrıca ingilizce popüler şarkılar için tıklayabilirsiniz >>> popular songs 2020

    YanıtlaSil